چرا خرید قسطی راه حل اقتصادی برای خرید کالا است؟

خرید اقساطی کالا با افزایش هزینه‌های زندگی و رکود گسترده حاکم بر اقتصاد در شرایط کنونی می‌تواند راهی موثر جهت افزایش قدرت خرید و برطرف شدن نیازهای مصرف‌کنندگان باشد.

کثر خانوارها در شرایط کنونی و با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی و رکود گسترده حاکم بر اقتصاد، جز در موارد ضروری، اقدام به خرید کالا نمی‌کنند. بنابراین باید شرایطی مهیا شود تا امکان خرید‌های بزرگ‌تر با بودجه محدود برای مصرف‌کنندگان فراهم آید. خرید اقساطی کالا می‌تواند راهی موثر جهت افزایش قدرت خرید و برطرف شدن نیازهای مصرف‌کنندگان باشد.

از طرفی دیگر در شرایط سخت اقتصادی همیشه به مقداری پول نقد نیاز خواهید داشت. به همین دلیل خرید اقساطی، راه حل اقتصادی برای خرید کالا بشمار می‌آید.

خرید اقساطی در مقابل خرید نقدی

هردو نوع شیوه خرید، مزایا و معایب مختص دارند. خرید نقدی موجب افزایش نقدینگی برای فروشنده می‌شود با این حال، ممکن است خریدار را متحمل فشار اقتصادی زیادی کرده و قدرت خرید مصرف‌کننده را کاهش دهد.

درمقابل، طرح‌های ویژه پرداخت اقساطی امکان می‌دهند تا پول نقد بیشتری را برای مواقع اضطراری، پس‌انداز کرده و هزینهها را در بازه زمانی طولانی‌تری، تقسیم کنید. دریافت وام فوری منوط‌ به تایید فروشنده است. بنابراین پیش از درخواست برای هرنوع طرح اقساطی باید مطمئن شوید که از اعتبار کافی و مورد نیاز، برخوردار هستید.

مزایای دریافت وام فوری

می‌توانید نسبت‌به دریافت وام فوری به‌عنوان راهی برای تامین بودجه مورد نیاز برای خرید اقساطی، اقدام کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

افزایش بودجه خرید: با دریافت وام اعتباری، خرید اقلام بزرگ و گران‌قیمت، آسان‌تر می‌شود. زیرا میزان بودجه افزایش می‌یابد.

پرداخت ماهانه ثابت: مبلغ بازپرداخت در طول مدت تسویه وام، ثابت می‌ماند. بنابراین می‌توانید برای تامین مبلغ اقساط، برنامه‌ریزی کنید مگر اینکه درخواست تجدید ساختار وام را داشته باشید.

امکان بازپرداخت زودتر از موعد وام: درصورتی‌که توانایی بازپرداخت وام را قبل از زمان توافق شده داشته باشید، می‌توانید نسبت‌به تسویه حساب کامل، اقدام کنید.

جمع‌بندی

خرید قسطی می‌تواند در تامین هزینه‌های مورد نیاز برای خرید یک کالا مانند ماشین یا خانه کمک کرده و از مزایای زیادی از جمله امکان پرداخت منعطف‌تر با نرخ بهره نه‌چندان زیاد، بهره‌مند سازد. فروش‌های اقساطی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که انعطاف‌پذیر بوده و به‌راحتی با شرایط ویژه خریدار از نظر مبلغ و مدت زمانی بازپرداخت، تطبیق داده شوند.

امروزه، تعداد زیادی از فروشندگان به درک درستی از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه رسیده و بستر خرید اقساطی را برای مشتریان، مهیا ساخته‌اند.

یک پیغام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دلیل باز پرداخت